W dzisiejszym artykule przytoczę zestaw ćwiczeń, który wykonuję przez ostatnie miesiące. Sprawdza się wyśmienicie.

Dziś napiszę coś osobistego. Opiszę jak wygląda mój zestaw ćwiczeń. Nie jestem wykwalifikowanym trenerem ani dietetykiem, ale od dłuższego czasu widzę efekty i dlatego chcę się tym podzielić.

Ćwiczenia wykonuję około 1,5-2 godziny po obiedzie. Trening trwa 15-20 minut. Około 30 minut po ćwiczeniach piję koktajl złożony z banana, odrobiny owsianki, otrębów, jagód goji i białka w czystej postaci firmy Olimp. Wszystko na wodzie.

Ćwiczę około 6 razy w tygodniu. Odżywiam się zdrowo i regularnie, ale co kilka dni zdarza mi się zjeść lub wypić coś na mieście. Rzadko jem słodycze i fast foody.

Zamieszczę 4 filmiki z ćwiczeniami. Codziennie wykonuję kolejny zestaw, np. poniedziałek – pierwszy, wtorek – drugi, środa – trzeci, czwartek – czwarty, piątek – pierwszy, itd.

Często przed rozpoczęciem zestawu, przez 3-5 minut, ćwiczę konkretną partię mięśni (siłowo), np. brzuszki, podnoszenie na drążku, pompki.

Poniższe zestawy ćwiczeń są świetne i wykorzystują metodę HIIT. Intensywne ćwiczenia są przeplatane przerwami lub mniej intensywnymi ćwiczeniami. Treningi są krótkie i efektywne.

Robiłem także zestawy ćwiczeń, które przytoczyłem w artykule: Jak schudnąć i zbudować zgrabną sylwetkę? Poznaj metodę HIIT. Również sprawdzały się dobrze, ale kilka miesięcy temu postanowiłem je zmienić na poniższe.

Chętnie poznam Twoją opinię – skomentuj tego posta na portalach społecznościowych. Nie zapomnij mnie otagować, jeśli chcesz mieć pewność, że zobaczę Twój komentarz.

Polub Brieftip