Dosłownie kiedy śpisz. Dlaczego?

Z moich artykułów dotyczących gubienia tłuszczu i pięknego ciała dowiedziałeś się już, że jednym z najłatwiejszych oraz najbardziej leniwych sposobów na spalanie tłuszczu, są niewymagające ćwiczenia z rana, na pusty żołądek. Jeśli nie czytałeś wcześniejszych artykułów na ten temat, to szczerze polecam.

W skrócie – jeśli wstajesz rano i masz pusty żołądek, to Twoje ciało nie ma nic z czego mogłoby czerpać energię. Dlatego jeśli będziesz ćwiczyć, albo nawet wybierzesz się na bardziej intensywny spacer to będziesz spalać zbędny tłuszcz. Ważne jest tylko, żeby Twoje tętno nie było zbyt wysokie ponieważ zamiast tłuszczów zaczniesz spalać mięśnie, a tego nie chcesz. Dobrą miarą jest umiejętność swobodnego mówienia w trakcie treningu. Jeśli jesteś w stanie mówić bez większych problemów, to znaczy, że Twoje tętno jest na odpowiednim poziomie. Dlatego Twój trening będzie leniwy i niewymagający.

Dziś poznasz drugą łatwą metodę na chudnięcie i jak domyślasz się, patrząc na tytuł posta, jest to sen. Co zrobić żeby spać? Musisz położyć się, rozluźnić, zamknąć oczy, po około 20 minutach zasnąć i wstać po 8-10 godzinach. Niezbyt trudne prawda? A jednak większość ludzi nie docenia wagi snu, jeśli chodzi o jego pozytywny wpływ na pozbywanie się tłuszczu.

Oczywiście regularny sen, trwający 8-10 godzin jest czasem trudny. Zwłaszcza jeśli masz dużo pracy lub nauki. Wtedy nie dbasz o sen, pijesz kawę lub napoje energetyczne i zamiast spać, pracujesz. To świetny sposób żeby przytyć. Bardzo trudno będzie Ci zrzucić kilogramy jeśli nie wysypiasz się.

Po odpowiednio długim śnie, Twoje ciało jest wypoczęte i stanie się szczuplejsze jeśli będziesz trzymał się sensownego jedzenia.

Pamiętam, że na pod koniec 3 roku studiów czekała mnie bardzo trudna i wymagająca sesja egzaminacyjna. Uczyłem przed jej rozpoczęciem i w trakcie jej trwania. Zależało mi na tym, żeby pozaliczać wszystko w pierwszych terminach. Był to okres kiedy spałem mało, piłem dużo kawy i napoi energetycznych, ponieważ w którymś momencie kawa nie skutkowała. Pamiętam, że w ciągu tych kilku tygodni strasznie przytyłem. Nigdy wcześniej nie przytyłem tak dużo w tak krótkim czasie. Potem zbędne kilogramy ciągnęły się za mną przez kolejne miesiące, aż wziąłem się w garść i postanowiłem je stracić.

Stąd moja przestroga. Jeśli naprawdę chcesz pozbyć się zbędnego tłuszczu, to nie możesz pozwolić sobie na zbyt częste niewysypianie się, na picie zbyt dużych ilości kawy, a zwłaszcza picie napojów energetycznych. W przeciwnym razie przytyjesz.

Z drugiej strony jeśli jesteś trochę leniwy, nie ćwiczysz zbyt często i długo, to regularny oraz odpowiednio długi sen pozwoli Ci powolutku tracić tłuszcz. Zwłaszcza jeśli będziesz odżywiał się odpowiednio. Następnym razem kiedy będziesz mógł sobie pozwolić na dłuższy sen, po wstaniu spójrz w lustro i przyjrzyj się czy Twoje ciało nie wygląda lepiej niż poprzedniego dnia. Powinieneś dostrzec różnicę i przekonać się na własne oczy jak pozytywne działanie ma sen.

Ciekawi mnie jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Zwłaszcza jeśli masz swój sposób na leniwe odchudzanie to z przyjemnością go poznam. Co o tym sądzisz? Zapraszam do komentowania.

Chętnie poznam Twoją opinię – skomentuj tego posta na portalach społecznościowych. Nie zapomnij mnie otagować, jeśli chcesz mieć pewność, że zobaczę Twój komentarz.

Polub Brieftip