Jak wyrobić w sobie chęć i potrzebę ćwiczeń fizycznych?

Trafiłeś na tego bloga i wszedłeś na tego posta co oznacza, że nie do końca jesteś zadowolony ze swojego ciała. Świetnie! Gratuluję Ci, że nie siedzisz sobie powtarzając, że jest ok, że mogło być gorzej. Gratuluję Ci, że postanowiłeś znaleźć informacje, które pomogą Ci coś zmienić. Życzę Ci, aby to uczucie towarzyszyło Ci do momentu, w którym osiągniesz swoje cele.

Ogólnie rzecz ujmując, żeby schudnąć, potrzebujesz ćwiczyć i jeść zdrowo. Oczywiście tylko jeśli chcesz żeby zmiana była trwała. Będąc na diecie, mówisz swojemu umysłowi, że prędzej czy później zejdziesz z diety. A więc tworzysz tymczasową zmianę. Warto więc zastanowić się nad czymś, co będziesz robić do końca życia, a nie tylko przez jakiś czas. Nie musisz dokonywać rewolucji w swoim życiu. Wystarczy mniej gwałtowna ewolucja. Zdecyduj, że powoli zmienisz na zawsze rzeczy, które przecież wiesz, że Ci szkodzą.

W tym poście zajmiemy się ćwiczeniami. Po pierwsze, żeby zacząć nie musisz ćwiczyć! Jedyne co wystarczy zrobić to codziennie rano po wstaniu urządzać sobie godzinny spacer z pustym żołądkiem. Tak to wystarczy na pierwsze kilka tygodni, a będzie to bardzo ważny krok z Twojej strony, bo zaczniesz żyć inaczej. Zaczniesz żyć jak ktoś, kto zasługuje na piękne ciało.

Nie masz tyle czasu? Świetnie! Możesz zacząć od 5 min dziennie! To wystarczy. Dlaczego jestem taki pewien? Bo sam tak zaczynałem. Codziennie rano przed jedzeniem ćwicz przez 5 minut. Wybierz sobie zestaw ćwiczeń, taki przy którym się zmęczysz, spocisz, ale nie za bardzo. Ja sam zacząłem od poniższego 5 minutowego zestawu.

No dobrze, wiesz jak zacząć, ale jak stworzyć trwałą zmianę? Po pierwsze, przypomnę Ci o zasadzie 30 dni, którą prawdopodobnie już gdzieś słyszałeś. Jeśli będziesz coś robić przez 30 dni to jest niemal pewne, że przyzwyczaisz się do tego bardzo mocno i stanie się to Twoim codziennym rytuałem. Po 30 dniach ćwiczeń wyryjesz w swojej psychice potrzebę ćwiczeń, która ułatwi Ci osiągnięcie pięknego ciała. Ja po sobie wiem, że ćwicząc codziennie po jakimś czasie poczujesz potrzebę robienia nowego zestawu ćwiczeń. Będziesz chciał dowiedzieć się czegoś więcej. Będziesz chciał ćwiczyć dłużej i intensywniej. Nawet jeśli pierwsze tygodnie nie będą na to wskazywać. Dokładnie tak było w moim przypadku.

Wiesz już jak stworzyć trwałą zmianę w psychice. Wystarczy 30 dni. Ale jest jeszcze lepsza zasada. Wystarczy ćwiczyć codziennie przez pół roku, żeby uzależnić swoje ciało od wysiłku fizycznego. Co to oznacza? Jeśli wytrwasz przez pół roku ćwicząc każdego dnia, to do końca życia będziesz to robić. 6 miesięcy wystarczy żeby zmienić Cię na zawsze! Nawet jeśli będziesz miał okresy kiedy nie będzie Ci się chciało i zrobisz sobie przerwę, Twoje ciało w sposób naturalny przyciągnie Cię to tego genialnego nawyku.

Wystarczy bardzo niewiele żeby zacząć. Co najważniejsze – zacząć skutecznie. Wiesz również jak stworzyć zmianę do końca życia. Czy nie o tym marzysz? Bo ja tak. W moim przypadku najciekawsze było to jak zacząłem. Czytałem sobie Obudź w sobie olbrzyma autorstwa Tony’ego Robbinsa i jego słowa tak mnie poruszyły, że jeszcze tego samego dnia zdecydowałem się, że będę ćwiczył codziennie już zawsze. Zacząłem od 5 minut i była to jedna z najlepszych decyzji i zmian w moim życiu.

Podałem Ci na tacy 5 minutowy zestaw ćwiczeń. Zdecyduj i zacznij już dziś, już teraz. Nie ważne, która jest godzina. Dziś najważniejsze jest to, że zaczniesz.

Nie przegap żadnego posta

Otrzymuj powiadomienie o nowym poście prosto na Twój adres e-mail i uzyskaj dostęp do dodatkowych materiałów – tylko dla czytelników newslettera.

Wczytywanie...

Chętnie poznam Twoją opinię – skomentuj tego posta na portalach społecznościowych. Nie zapomnij mnie otagować, jeśli chcesz mieć pewność, że zobaczę Twój komentarz.

Polub Brieftip